De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VR8500T op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g***@H******** 27-01-2022

Fijne slimme robot

Geschreven voor: Samsung VR8500T

ik heb dit product getest in ruil voor mijn eerlijke mening. Eerste indrukken, puntsgewijs. Samsung JetBot +, met plussen, minnen en nog wat vraagtekens.
Eerder een andere robotzuiger gebruikt, maar had beperkte Smart mogelijkheden. Had ook veel moeite met buizen en frames van meubels, kwam vaak vast te zitten.

De Jetbot:
+ intelligenter in mapping tov oude robo. maakt een rondje, scanned de ruimtes en dat is mooi in de app terug te zien.
+ je ziet waar de robo geweest is (en dus ook waar niet)
+ Lijkt alle stof en vuil goed mee te nemen, komt goed langs de randen
+ zichzelf legen in het basisstation, heel handig. Klinkt heel even als een'ouderwetse'stofzuiger, zuigt dan het reservoir van de robo leeg.

- niet 'handmatig' te besturen, geen afstandsbediening. (Met oude bot handig om deze even ergens naar toe te sturen, zeker als ie ergens moeilijk weg lijkt te komen)
- alleen via smartthings app te bedienen, kan wel eenmalig gebied definieren
- beperkte opties tijdens het schoonmaken. Je moet perse eerst terug naar het station voordat je bv een gebied kan aanwijzen.
- je krijgt regelmatig meldingen via de app, maar die verschijnen in je balk, vervolgens wil je de hele melding lezen, maar dat is in de app niet meer te vinden. meer een manco van de app dan het apparaat, maar hoort wel bij dit product. geeft veel 'valse' meldingen dat stofzuiger in de problemen is, maar gaat dan toch wel weer verder.
+/- komt minder snel vast te zitten bij meubels, maar heeft toch nog vaak moeite met horizontale buizen op de grond. Blijft wel proberen en komt meestal wel los. Maar 'ziet' de buizen dus vaak niet.
+/- zeker nodige geluid tijdens het schoonmaken, meer dan de oude.

? hoe gaat het in een 'nieuwe' omgeving, bv op de bovenverdieping? nog niet kunnen testen.
? Ook niet of de trapdetectie goed werkt, toch spannend met een apparaat op proef.

Pluspunten

• basisstation met reiniging
  • intelligente plattegrond maken

Minpunten

• moeite met buizen op de grond
  • app kan nog beter

Bo 20-11-2021

Helemaal goed!

Geschreven voor: Samsung VR8500T

Top stofzuiger! Makkelijk te installeren, duidelijke app, lange accuduur en maakt goed schoon! Ook top service van EP Beerepoot, snel geleverd!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goede app
  • Goede accu
  • Maakt goed schoon
  • Handig cleanstation